EPS Company Corner 2025. Mychef

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Vestíbul EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
EPS
Contacte:
Telèfon:
Email: marga.molto@udl.cat
Inici:
EPS CC 2025 Mychef pantalles

El dijous 27 de març, a partir de les 16.00h, l'Escola Politècnica Superior (EPS) us ofereix una nova sessió de l'EPS Company Corner. Boosting professional skills. Aquest cop que ens visita l'empresa Mychef

Mychef, dissenya, desenvolupa i fabrica solucions innovadores per a la cuina professional. Amb presència en més de 55 països i una xarxa de distribuïdors a nivell global estan compromesos amb l'excel·lència i amb el suport als professionals de la restauració, la hostaleria i l'alimentació oferint equips eficients, fàcils d'usar i adaptats a les necessitats de cada negoci, des de forns combinats fins a envasadores al buit, tots ells amb un disseny modern i tecnologia avançada.

El seu ADN? La innovació. Desenvolupen tecnologies pròpies i destinen importants recursos a la recerca i el desenvolupament per a oferir productes fiables i d'alt rendiment. La qualitat és una prioritat en cada etapa del seu procés de fabricació, assegurant solucions que optimitzen la productivitat dels seus clients.

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin i es coneguin i comparteixin informació.

El personal de RRHH de Mychef informarà els alumnes interessats de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa, les possibilitats de fer-hi el TFG/TFM o unes pràctiques curriculars o extra curriculars  en diferents departaments; Així mateix, els alumnes també poden deixar el seu Currículum Vitae, etcètera.

Ja hi ha altres empreses que han confirmat la seva presència en aquesta nova edició de la EPS Company Corner. Podeu mantenir-vos informats a l'apartat d'Agenda de la web de l'EPS i a les nostres xarxes socials!