Jornada d'Acollida del nou Estudiantat de l'Escola Politècnica Superior

Unitat d'Informació i Orientació Universitària UdL i EPS
Inici:
Jornada Acollida 2024
Ets alumne de 1r curs d'algun dels graus o dobles graus de l'Escola Politècnica Superior, a Lleida o al Campus Igualada?

El pròxim dimarts 12 de setembre t'esperem a la Jornada d'Acollida que hem preparat especialment per a tu!

El programa  d'Acollida del nou alumnat s’adreça als nous estudiants i estudiantes per tal de facilitar el suport necessari a l’inici de la seua entrada a la Universitat de Lleida. Les activitats que formen part d’aquest programa són:
  • Assessorament per realitzar la matriculació
En tots els centres universitaris de la UdL us ajudaran a resoldre dubtes del procediment de la matrícula. Al Campus de Cappont està situada la unitat d'Informació i Orientació Universitària on us informaran d’aspectes relatius als estudis que inicieu com ajuts, beques i serveis com allotjament, transport i altres temes que us poden interessar.
  • Programa d'Acollida
Amb l'objectiu d'aconseguir una bona adaptació de l'estudiantat de nou ingrés a la UdL a cadascun dels centres es dissenyen un seguit d'accions informatives que es porten a terme durant la jornada d'acollida. La intenció és oferir l'acolliment necessari perquè els nous alumnes es puguin  integrar en els seus estudis amb la màxima eficàcia possible.

Així, l'objectiu general de la jornada d’acollida és presentar als estudiants l'estructura de la Universitat, els centres, els plans d’estudis, les tutories universitàries, així com els principals recursos que es posen al seu abast: l’accés i ús de les eines per treballar al campus virtual, l’accés als fons bibliogràfics i la possibilitat de formar-se en idiomes i assolir l'acreditació lingüística a l'Institut de Llengües, entre altres.

Ll'Escola Politècnica Superior ha organitzat les activitats de l Jornada d'acollida al nou Estudiantat d'acord amb els següents programes (*):

JORNADA D’ACOLLIDA DEL NOU ESTUDIANTAT DE 1R CURS

CAMPUS LLEIDA

CAMPUS IGUALADA

(*) Els programes poden patir petits canvis de darrera hora

Us esperem!