Webinar "Tecnologia allunyada de la bretxa digital, tecnologia per a tots" a càrrec de Sergi Sayago

En el marc del Programa Impulsar(me) de la Fundació Mutual Mèdica

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Preu:
Webinar gratuït, prèvia inscripció
Contacte:
Telèfon: 900 82 88 99
Email: info@fundacionmutualmedica.com
Inici:
Dr Webinar Fundació Mutal Medica

La Fundació Mutual Mèdica sota el programa Impulsar(me) organitza la II Edició de Dr. Webinar, el programa de formació contínua en línia per a metges.

El quart Webinar es durà  a terme el 17 d'octubre a les 19:00 h i tractarà sobre "Tecnologia allunyada de la bretxa digital, tecnologia per a tots", amb la participació del Sr. Pau Sanmartí, director assistencial del CVI (Centre de Vida Independent) i el Sr. Sergio Sayago, professor al Departament d'Informàtica i Disseny Digital de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i coordinador del Grau en Enginyeria informàtica al Campus Universitari d'Igualada de la Universitat de Lleida.

Inscripció