Protocol d'actuació EPS vers al professorat nouvingut
PROTOCOL D’ACTUACIÓ EPS VERS AL PROFESSORAT NOUVINGUT
- El docent nouvingut es presenta al departament responsable de la seva contractació.
- El director del departament serà l’encarregada d’acompanyar i presentar al docent a la Direcció del centre que s’encarregarà de:
- Assignar-li un despatx. Si es tracta d’un professor a temps complet se li assignarà un despatx individual o doble (depenent de la disponibilitat d’espais); Si es tracta d’un professor associat s’assignarà a una de les dues sales de professorat associat (EPS o CREA) on també comptarà amb una taquilla pròpia amb clau i un espai comú per guardar documentació (aquesta última assignació la durà a terme l’Enric).
- Lliurar-li un Quadern de Benvinguda, així com el material promocional de l’EPS.
- El director del departament presentarà al nouvingut al coordinador de la titulació que li explicarà el funcionament d’aquesta.
- Un membre del departament acompanyarà al nou professor a la consergeria de l’edifici polivalent del campus (Jaume II, 67) on, a consergeria li activaran els accessos necessaris del seu carnet de la UdL i/o li lliuraran còpia de la clau del despatx assignat per Direcció i a l’oficina de l’ASIC li tramitaran les qüestions pròpies del telèfon i correu electrònic.
- Un membre del departament s’encarregarà d’ensenyar al nou professor les instal·lacions de l’Escola, així com els serveis comuns del campus (Biblioteca, ASIC, Copisteria, Cafeteria, Biblioteca, ...).
- Finalment, un membre del departament li ensenyarà el funcionament i gestió de les eines bàsiques de treball general: Campus Virtual, web de l’EPS, web de la titulació, fotocopiadora i impressores del centre, correu electrònic, etc.