Personal Docent i Investigador
PDI
Descarregar PdfProtocol d'actuació vers el PDI nouvingut - LLEIDA
1. LA UNITAT DE PERSONAL DE LA UDL CONTACTARÀ AMB VOSALTRES
Tràmits:
- Tramitació del contracte.
- Facilitar-vos les dades i clau del compte UdL. Els usuaris de la UdL accedeixen a tots els serveis: correu electrònic, espai de disc, xarxa sense fils, campus virtual, ... a través del seu compte d'usuari.
2. ADREÇAR-VOS A LA SECRETARIA DE DEPARTAMENT QUE US CORRESPONGUI
Tràmits:
- Inscriure-us a les llistes de correu electrònic pròpies del departament.
- Iniciar tràmits per incorporar-vos a la Planificació Docent.
- Recollir material d’oficina.
3. ADREÇAR-VOS A LA SECRETARIA DE DIRECCIÓ DE L’EPS
Jaume II, 69 – Despatx 0.15 – 973 70 27 05 – direccio@eps.udl.cat - Contacte: Maria José Bret
Tràmits:
- Emplenar formulari de contacte-assignació d'espais.
- Presentar-se a l’equip de direcció.
- Recollir material de marxandatge EPS.
- Inscriure-us a la llista de correu electrònic general de TOTS-EPS.
- Presentar-se a la resta de serveis administratius de l'EPS: Secretaria acadèmica, Planificació docent, Comunicació i promoció, Consergeria, ...
- En el cas de tractar-se de professorat associat : sol·licitar espai al despatx d’associats 1.06 de l’EPS.
- En cas d’ocupar un altre espai a l’edifici EPS, sol·licitar còpia de la clau corresponent i la retolació del despatx.
4. ADREÇAR-VOS A L’OFICINA DEL BANC DE SANTANDER
Edifici Polivalent - C. Jaume II, 71 – Planta baixa – 97320 02 39
Tràmits:
- Fer-vos el Carnet UdL.
5. ADREÇAR-VOS A LA CONSERGERIA DE L’EDIFICI POLIVALENT
Edifici Polivalent - C. Jaume II, 71 – Planta baixa – 973 70 33 50 - Contacte: Jesús Ojeda
Tràmits:
- Activació dels accessos que us corresponguin al vostre carnet UdL: accés al pàrquing del campus de Cappont i, sota supervisió i verificació per part de la direcció de l’EPS, als espais comuns i/o despatx corresponent, sempre que siguin amb pany automatitzat (tot l’edifici CREA i alguns espais comuns de l’edifici EPS).
6. EL PDI, UN COP TE ASSIGNAT EL CORREU ELECTRÒNIC DE LA UDL, HA DE SUBSCRIURE’S PERSONALMENT EN LES LLISTES DE DISTRIBUCIÓ DE LA UDL QUE VULGUI FORMAR PART (HTTP://LLISTES.UDL.ES/)
Oficina del SIC al Campus de Cappont: Edifici Polivalent - C. Jaume II, 71 – Despatx 0.18 – 973 70 27 19 - Contacte: Xavier Planes
- Si teniu problemes amb la inscripció a les diferents llistes de distribució de correu electrònic generals (UdL info, totscappont, etc), la configuració de la WiFi (Eduroam), la configuració de les fotocopiadores o amb el vostre equipament informàtic podeu consultar els tutorials i procediments que trobareu a la web de la unitat de Sistemes d'Informació i Comunicacions: http://www.udl.cat/ca/serveis/asic/.
RECORDA: La informació sobre els tràmits que afecten al Personal Docent i Investigador de la UdL es troben en aquest enllaç: http://udl.cat/ca/perfils/pdi/ |
Protocol d'actuació vers el PDI nouvingut - CAMPUS IGUALADA
1. LA UNITAT DE PERSONAL DE LA UDL CONTACTARÀ AMB VOSALTRES
Tràmits:
- Tramitació del contracte.
- Facilitar-vos les dades i clau del compte UdL. Els usuaris de la UdL accedeixen a tots els serveis: correu electrònic (Outlook), espai de disc, xarxa sense fils, campus virtual, ... a través del seu compte d'usuari.
2. ADREÇAR-VOS A LA SECRETARIA DE DEPARTAMENT QUE US CORRESPONGUI
Tràmits:
- Inscriure-us a les llistes de correu electrònic pròpies del departament
- Iniciar tràmits per incorporar-vos a la Planificació Docent.
- Recollir material d’oficina.
3. ADREÇAR-VOS A LA SECRETARIA DE DIRECCIÓ DE L’EPS
Jaume II, 69 – Despatx 0.15 – 973 70 27 05 – eps.secretariadireccio@udl.cat - Contacte: Maria José Bret
Tràmits:
- Facilitar nom i cognoms i dades de contacte
- Inscriure-us a la llista de correu electrònic general de TOTS-EPS.
4. ADREÇAR-VOS AL NEGOCIAT ECONÒMIC I DE PERSONAL PER ACOLLIDA AL CAMPUS
Av. Pla de la Massa, 8 – Despatx d’administració i serveis - 93 803 53 00 (Ext. 7006) - igualada.economic@udl.cat - Contacte: Enri Carbonell /Marisa Alejandre
Tràmits:
- Facilitar nom i cognoms i dades de contacte i titulació on impartireu docència.
- Se us presentaran els càrrecs acadèmics presents al Campus Universitari d’Igualada.
- Se us presentaran els serveis administratius i informàtics, i se us proposarà una visita guiada per les instal·lacions del Campus.
- Se us mostrarà el despatx assignat i se us facilitarà la clau del mateix.
- Se us facilitarà informació sobre com procedir en el moment d’entrar a les aules (targetes d’obertura de les aules, retoladors per a lespissarres, ...
5. OBTENIR EL CARNET UdL
Cal demanar cita prèvia a https://citapreviaudl.simplybook.it/v2/#book/location/6/category/3/count/1/provider/any/ i adreçar-te, el dia i hora de la cita, al punt d'emissió del carnet UdL a Igualada, que és a la Secretaria del Campus d'Igualada (Pla de la Massa, 8).
Per a més informació, contacta amb el negociat econòmic i de personal: igualada.economic@udl.cat [igualada.economic@udl.cat ] o bé al telèfon 93 8035300, ext. 7006.
Cal que porteu DNI per poder-vos identificar, però no cal que porteu fotografia, perquè us la faran allà mateix. Us expediran el carnet UdL al moment.
Tràmits:
- Fer-vos el Carnet UdL
6. GRAVAR EL CERTIFICAT DIGITAL TCAT-P AL CARNET UdL
Un cop ja tingueu el Carnet UdL, si no disposeu de certificat digital, cal que envieu un missatge de correu electrònic a igualada.economic@udl.cat indicant que sou un membre del PDI de nova incorporació. Us donaran dia i hora per descarregar el certificat digital a un pendrive a les instal·lacions del Campus d’Igualada al Pla de la Massa, 8.
És molt important que feu aquest pas, perquè aquest certificat és imprescindible per poder fer tràmits diversos a la Universitat de Lleida:signatura de contracte laboral, signatura d’actes de qualificacions...
Tràmits:
- Afegir certificat digital al Carnet UdL
7. EL PDI, UN COP TE ASSIGNAT EL CORREU ELECTRÒNIC DE LA UDL, HA DE SUBSCRIURE’S PERSONALMENT EN LES
LLISTES DE DISTRIBUCIÓ DE LA UDL QUE VULGUI FORMAR PART (HTTP://LLISTES.UDL.ES/)
Cal que us doneu d'alta a la llista de correu electrònic TOTS-EPS-IGUALADA (http://llistes.udl.es/mailman/listinfo/tots-eps-igualada) i TOTS-CAMPUSIGUALADA (http://llistes.udl.es/mailman/listinfo/tots-campusigualada). Podreu consultar totes les llistes de correu electrònic on us podeu subscriure a: http://llistes.udl.es/mailman/listinfo
- Si teniu problemes amb la inscripció a les diferents llistes de distribució de correu electrònic generals (UdL info,...), la configuració de la WIFI (Eduroam), la configuració de les fotocopiadores o amb el vostre equipament informàtic, podeu consultar els tutorials i procediments que trobareu a la web de la unitat de Sistemes d'Informació i Comunicacions: http://www.udl.cat/ca/serveis/asic/
RECORDA: La informació sobre els tràmits que afecten al Personal Docent i Investigador de la UdL es troben en aquest enllaç: http://udl.cat/ca/perfils/pdi/ |
Eines
- Avaluació docent del PDI / Trams estatals
- Avaluació docent del PDI / Trams autonòmics
- Campus Virtual / Centre d'Ajuda
- Correu electrònic
- Docència en remot
- Eines per a la docència i avaluació no presencial
- Orientacions per adaptar la metodologia docent i l'avaluació
- Escriptori Virtual Remot / Tutorial
- Formulari d'autorització d’assistència a espais de recerca
- Incidències de manteniment
- Info-llistes / Llistes de correu
- Manual d'Imatge Institucional
- Portasignatures / Guia ràpida
- Tramitació electrònica de documentació econòmica
- Treball en remot
- UdL Disc / Unitats de xarxa via web / Tutorial
- UNIDisc / Disc al núvol
- Videoconferència / Tutorial
Enllaços d'interès
- Carnet UdL / Avantatges i descomptes
- Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones
- Caragol
- Concursos vigents
- Directori
- Documents i normatives de professorat
- Formació del professorat
- Intranet
- Justificant de desplaçament a la feina
- Portal de l'empleat / Tutorial
- Programes de professorat
- Programes de mobilitat
- Programa Grec
- Promoció de la Salut
- Sol·licitud d'espais
- Suport i Assessorament a l'Activitat Docent (SAAD)