203 famílies visiten l'EPS en el marc de la Jornada de Portes Obertes per a Famílies de la UdL

512a3654-dc00-43d5-87db-0e6706e4077f
Una de les xerrades informatives de la JPOF de l'EPS
El dissabte 22 d'abril, l'Escola Politècnica Superior (EPS) va viure la 18a Jornada de portes obertes per a famílies de la Universitat de Lleida (UdL), tant a Lleida com a Igualada. L'Escola Politècnica Superior va ser el segon centre de la UdL amb més visitants. En concret van participar-hi 203 famílies, entre Lleida i Igualada.

En l'àmbit general, tots els centres de la Universitat de Lleida van rebre un total de 2.466 persones de 959 nuclis familiars. A la capital del Segrià, les instal·lacions de la UdL van aplegar 2.105 persones de 819 famílies, mentre que a la capital de l'Anoia van ser 241 visitants de 87 nuclis familiars.

Pel que fa a l'origen, les famílies visitants van venir majoritàriament de les comarques de Ponent, un 51,15%. Les de la resta de Catalunya representen enguany al voltant del 38% i eren, principalment, des de la demarcació de Barcelona. Els participants d'altres províncies de l'Estat espanyol són un 11%; la majoria, de l'Aragó.

Aquesta jornada de campus oberts s'adreça a les famílies d'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior amb fills interessats a cursar estudis universitaris. Organitzades pel Vicerectorat d'Estudiants, la unitat d'Informació i Orientació Universitària i els mateixos centres de la UdL, la iniciativa té com a objectiu donar a conèixer l'oferta de la Universitat de Lleida i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari a les mares i els pares d'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

Els membres de la direcció del centre, els diferents coordinadors de les titulacions i alumnat voluntari van rebre als pares, mares i futurs alumnes i els van oferir una xerrada informativa. Seguidament, els van acompanyar en una visita guiada a les instal·lacions de l'EPS: Sales d'informàtica, DissenyLAB,  Aula Coworking, Taller Mecànic, Taller d'Electrònica, aules docents; L'edifici CREA (laboratori de Mecànica, laboratori de Mecatrònica i laboratori d'Edificació) i del campus Igualada, i van aclarir a tots els pares i mares assistents els dubtes i qüestions que els hi poguessin sorgir durant la Jornada.