Gerard Monsó i Davit Mas, alumnes de l'EPS, distingits amb les beques d'estiu Google Summer of Code 2024

En el marc del Liquid Galaxy Project, amb seu als Laboratoris TIC del Parc Agrobiotech Lleida

Per 14è any Google ha atorgat la confiança al projecte mundial Liquid Galaxy project, amb seu als Laboratoris TIC del Parc Agrobiotech Lleida atorgant-li 12 beques d'estiu Google Summer of Code per al desenvolupament d’aplicacions Open Source que s’ofereixen a estudiants després d'una exhaustiva feina de selecció feta per l'equip de mentores i mentors, Google. Aquests 12 nous contribuïdors relacionats amb el projecte Liquid Galaxy, que estaran desenvolupant els seus projectes de juny a agost aplicant tècniques innovadores com la intel·ligència artificial entre altres en camps com l’agricultura, la robòtica o les Smart cities.

D'aquestes 12 beques, dues corresponent a alumnes de l'Escola Politècnica Superior: Gerard Monsó i Davit Mas.

Amb aquestes 12 beques atorgades aquest any, ja són 105 els alumnes becats al Liquid Galaxy LAB dels Laboratoris TIC del Parc Agrobiotech Lleida, des de l'inici de la seva relació amb Google l'any 2010. L'aportació econòmica estimada total és de 600.000 €, essent una experiència única a Espanya per la qual cosa són reconeguts arreu del món pel gegant tecnològic.

Els projectes i estudiants finalment becats són: