L'EPS a l'EngiHack, la hackató organitzada per Enginyers Industrials de Catalunya

engi1
Foto de l'equip de l'EPS en el inici de la presentació a Engihack

El Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) va acollir aquest el passat dissabte, 5 d'octubre,  l’Engihack, la segona hackató d’enginyeria, que organitza l’Associació d’Enginyers Industrials de Catalunya

Vora un centenar inscrits provinents de l’ESEIAAT, de l’ETSEIB, de l’EEBE, de la Politècnia de Girona, de la Politècnica de Lleida, de l’IQS i de l'Escola Tècnica Superior de la Universitat Rovira i Virgili, organitzats en 19 equips, van completar les 12 hores de la hackathó per donar resposta a un dels reptes de la societat actual: emergència climàtica, energia, transformació digital, salut de les persones d’indústria innovadora o de societat justa.

L’EPS hi va participar amb l’equip format pels alumnes Lingjian Ye, Ignacio Andrés Engono Mba Ntongono i Germán Buendia Morales

El primer premi va ser per als estudiants de l’ETSEIB, que van crear un sistema que desvia i guarda l’aigua que raja abans que surti calenta per després, fer-la servir pel wàter, per les plantes o per fregar, ja que l'estalvi en litres d’aigua al cap de l’any és considerable però, és incòmode. mEl van batejar com a EcoShower i amb la marca d’InduBotics, els va valdre el primer premi de l’Engihack 2024 d’aquest dissabte.

Full d'Enginyeria. Enginy + Hackató = Engihack (2024)

Full d'Enginyeria. Un projecte per reutilitzar l’aigua freda de la dutxa, 1r premi de l’Engihack 2024