Luisa F. Cabeza, la investigadora de la UdL millor posicionada al rànquing del CSIC de les dones que fan recerca a l'Estat espanyol

10 de les 53 investigadors de la UdL que se situen a la llista, pertanyen a l'Escola Politècnica Superior

La catedràtica laboral de l'Escola Politècnica Superior (EPS), Luisa F. Cabeza Fabra es la investigadora de la Universitat de Lleida (UdL) millor posicionada al rànquing de les dones més destacades que fan recerca a l'Estat espanyol, publicat pel Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC). El llistat, s’elabora a partir dels indicadors dels seus perfils a la base de dades de Google Acadèmic.

Luisa F. Cabeza Fabra, a més, ocupa el lloc 25 de l’Estat i ha augmentat el seu índex H, que mesura la productivitat científica i l'impacte dels seus articles, de 106 a 111. El rànquing del CSIC recull que compta amb 59.894 cites de les seues publicacions, unes 6.000 més que en l'anterior edició.

La Universitat de Lleida situa un total de 53 investigadores  en aquest rànquing, de les quals 29 investigadores de la UdL es troben entre les 5.000 millors de l’Estat, segons l'actualització d'aquest.

Pel que fa a l’Escola Politècnica Superior, aporta 10 d’aquestes 53 investigadores: Luisa F. Cabeza (25), Rita Puig (2.213), Laia Miró (2.486), Chrysovalantou Lamnatou (3.134), Íngrid Martorell (3.142), Aran Solé (3.279), Rosa Gil (4.680), Lidia Navarro (6.992), Mercè Teixidó (7.989) i Teresa Alsinet (9.386).

Més informació

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL. El rànquing del CSIC inclou 53 investigadores de la UdL