Obert el període d'inscripció al Programa Formatiu Màster BIM de la UdL (2024-25)

Resta obert el període d'inscripció i matrícula a la 9a Edició del Programa Formatiu Màster BIM de la UdL (2024-25), un programa Formatiu consolidat, que compta actualment amb més de 90 titulats, d'alta capacitació professional, formació tècnica avançada, que situa a l'alumne al màxim nivell de competències i capacitats professionals actuals en el sector AEC.Obert a tot tipus de professionals de l'àmbit de les AEC: Arquitectura,Enginyeria i Construcció, amb àmplies sortides laborals, alt nivell salarial, i grans necessitats de professionals en múltiples sectors.

Els interessats podeu contactar en aquest e-mail: bim@udl.cat, o bé al e-mail del Centre de Formació Continua de la UdL (formaciocontinua@udl.cat).

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb:

• Xavier F. Rodríguez
  • Director