Automatrícula per als estudiants que no són de nou accés als graus i màsters
Curs 2024-25
Descarregar PdfMOLT IMPORTANT ABANS DE FER L'AUTOMATRÍCULA
- NO POTS FER L’AUTOMATRÍCULA sense el nom d'usuari i el password d’accés al Campus Virtual i al correu UdL. Si no el tens, has de passar a recollir-lo per una sala d’usuaris del Campus, sempre identificant-te amb el DNI.
- SI VOLS INCLOURE ALGUN DESCOMPTE EN EL PREU DE LA MATRÍCULA, que no tinguessis inclòs l'any passat o que t'hagi caducat des de llavors, comprova a exempcions i bonificacions per a graus o per a màsters quina documentació has de presentar i com.
- SI VOLS DEMANAR BECA
Pots trobar tota la informació sobre beques en aquest enllaç.
- ALTRES DOCUMENTS:
- Si vols canviar la matrícula a la modalitat de Temps Parcial: Has de presentar una sol·licitud en el període ordinari de matrícula, juntament amb la documentació acreditativa del motiu al·legat. En aquest enllaç trobaràs la informació.
- HAS DE TENIR A MÀ UN NÚMERO DE COMPTE BANCARI PER DOMICILIAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA.
- Tots els pagaments són domiciliats.
- En el cas de que hagis canviat el número de compte bancari, se t'imprimirà també una ordre de pagament que has de portar a la Secretaria, juntament amb la matrícula, signada pel titular del compte bancari.
- CONSULTA L’OFERTA D’ASSIGNATURES PER AL CURS i decideix quines assignatures vols matricular abans d’iniciar l’automatrícula.
Pots consultar l'oferta d'assignatures per a aquest curs AQUÍ
- CONSULTA ELS HORARIS A LA WEB: Comprova que els horaris de les assignatures que vols matricular no se solapin.
Recorda que en les assignatures que tenen torn de matí i de tarda, només es podrà modificar el torn de classe que has agafat a la matrícula en aquests dos casos:
- Si el centre fa canvis en els horaris o les dates d'examen amb posterioritat a que t'hagis matriculat, i si aquests canvis t'impedeixen assistir a classe o ser avaluat d'alguna assignatura.
- Si estàs matriculat a Temps Parcial i presentes una sol·licitud, justificada amb un certificat de l'empresa, de que el teu horari de treball no et permet assistir a les classes del torn que tens matriculat.
PER A QUALSEVOL DUBTE O PROBLEMA ET POTS ADREÇAR A LA SECRETARIA ACADÈMICA DE L’ESCOLA: 973702701 / eps.secretariacentre@udl.cat
QUÈ HAS DE FER PER AUTOMATRICULAR-TE ?
1. QUI HA DE FER AUTOMATRÍCULA:
2. ON I QUAN HAS DE FER L’AUTOMATRÍCULA:
Del 22 al 23 de juliol de 2024
- Estudiants que hagin de realitzar programes de mobilitat per al curs 2024-2025 (per matricular les assignatures que han de cursar a la Universitat de destí)
Dia 6 de setembre de 2024
- Estudiants que no són de nou accés de la doble titualció de Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Administració i Direcció d'Empreses:
Del 3 al 6 de setembre de 2024
- Estudiants que no són de nou accés de tots els Graus de l’EPS:
Del 5 al 6 de setembre de 2024
- Estudiants que no són de nou accés de tots els Màsters de l’EPS:
Pots consultar aquest calendari a la web de l'Escola, i a la web de la UdL.
3. PER ACCEDIR AL PROGRAMA D’AUTOMATRÍCULA
4. DOCUMENTACIÓ QUE HA D’ESTAR CORRECTA ABANS DEL DIA EN QUÈ HAGIS DE FER L’AUTOMATRÍCULA:
- Si tens algun descompte, que no estigués inclòs en la teva matrícula l'any anterior, o que t’hagi caducat: comprova a exempcions i bonificacions per a Graus o per a Màsters quina documentació has de presentar i com.
- Si vols canviar la matrícula a la modalitat de temps parcial: has de presentar una sol·licitud en el període ordinari de matrícula, juntament amb la documentació acreditativa del motiu al·legat. Si el motiu és laboral, un certificat de l’empresa on treballes i un informe de vida laboral actualitzat, expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social. Aquí trobaràs tota la informació de com demanar-ho.
- Si demanes beca: Pots trobar tota la informació sobre beques en aquest enllaç.
5. OFERTA D’ASSIGNATURES PER AL CURS:
A la web de l’EPS pots trobar l’oferta d’assignatures dels plans d’estudi de l’Escola.
6. NORMATIVES :
Les pots consultar a :
7. CONSULTA ELS HORARIS A LA WEB:
Recorda que en les assignatures que tenen torn de matí i de tarda, només es podrà modificar el torn de classe que has agafat a la matrícula en aquests dos casos:
- Si el centre fa canvis en els horaris o les dates d'examen amb posterioritat a que t'hagis matriculat, i si aquests canvis t'impedeixen assistir a classe o ser avaluat d'alguna assignatura.
- Si estàs matriculat a Temps Parcial i presentes una sol·licitud, justificada amb un certificat de l'empresa, de que el teu horari de treball no et permet assistir a les classes o ser avaluat d'alguna assignatura del torn que tens matriculat.
8. COM HAS DE PAGAR LA MATRÍCULA:
Necessitaràs un número de compte per domiciliar el pagament de la matrícula, ja que hauràs d’escollir entre les següents modalitats:
b) Pagament fraccionat domiciliat en tres terminis:
- 1r pagament: a partir del cinquè dia següent s la realització de la matrícula
Matrícula juliol: entre el
Matrícula setembre: entre el
- 2n pagament: 15 de novembre de 2024
- 3r pagament: 27 de desembre de 2024
En el cas de que hagis canviat el número de compte bancari i que el titular del compte no sigui el mateix, en fer l'automatrícula has d'imprimir l'ordre de pagament i portar-la a la Secretaria signada pel titular del compte bancari.
c) Pagament fraccionat domiciliat en mensualitats:
- Des de la data de venciment i fins als dos mesos, el 5% de recàrrec.
- Dels dos als quatre mesos, el 10% de recàrrec.
- A partir dels quatre mesos, el 15% de recàrrec.
Com a conseqüència d’aquesta suspensió, l’estudiant no podrà fer cap modificació de matrícula, obtenir certificats acadèmics, traslladar l’expedient, sol·licitar el títol ni fer cap nova matrícula, en la mateixa titulació o en una altra.
9. TERMINIS DE MODIFICACIÓ DE MATRÍCULA:
Si un cop feta la matrícula t’adones que hi ha algun error, o vols fer una ampliació, pots fer la modificació en els següents terminis:Graus:
16 i 17 de setembre de 2024
3 i 4 d’octubre de 2024
Màsters:
3 i 4 d’octubre de 2024
També es pot ampliar la matrícula durant els 3 dies següents a la recepció d'una resolució de reconeixement de crèdits.PER A QUALSEVOL DUBTE O PROBLEMA ET POTS ADREÇAR A LA SECRETARIA ACADÈMICA DE L’ESCOLA: 973702701 / eps.secretariacentre@udl.cat